perjantai 24. syyskuuta 2010

Muistutus

Sain viime yönä muistuksen siitä miksi Ringa vuosi sitten joutui sukanpitokieltoon. Se oli minun tietämättäni kähveltänyt villasukat sängystä (joo, ei olis saanu niitä sinne ottaa, mutta kun asian suhteen on ollut pitkään niin paljon rauhallisempaa. Ai niin, on ollut kesä :D). Yöllä minä sitten näin unta, että piti jollekin osoittaa jotain aluetta, kohottauduin äkillisesti sängyssä puoli-istuvaan asentoon ja osoittelin kädelläni sitä aluetta. Tein sen vaan tietysti Ringan pedin suuntaan, jossa se makasi sukkansa (minun sukkani!) vieressä. Ja kun vielä Emma oli parin metrin päässä, niin yhtälö oli valmis. Oletan, että Ringa heräsi yllättäen minun liikkumiseen, muisti sukan ja näki Emman. Siitä seurasi kunnon rähähdys ja iskeminen kiinni villasukkaan. Rähähdys herätti Juhankin. Edelleenkään en halua ottaa sitä riskiä, että se joku kerta puolustaa sukkansa (siis sitä minun sukkaani!) liian kovalla voimalla ennen kuin ymmärtää, että se olenkin vain minä, ei Emma. Välikohtauksen jälkeen pyysin Ringaa tuomaan sukan minulle. Se tuli lähelleni ja siinä me sitten hetki pötköteltiin, Ringalla sukka suussa edelleen ja pää minun kaulalla. Kunnes otin sukan pois ja jatkettiin unia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...