sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Kenen kans lenkille?


Ai sun vai?

Jatkoa Kuka tullee? -postaukselle. Ihan yhtä innokas on Ringa lähtemään Juhan kans lenkille :D (Kuvassa Juha siis jo vaatteet päällä ja on tullut hakemaan koiria makkarista, kun ne ei eteisestä huuteluille korviansa lotkauttaneet.)

No tuosta kun Juha saa Ringan ylös, niin kyllä se sitten on erittäin reipas lenkkeilijä. Toisin kuin Emma toisinaan... Mutta tästähän oonkin jo kirjoitellut. No on se nyt taas kävellyt reippaammin, vaikka nämä kaksi kuvaa oikeasti liittyykin tuohon samaan lenkkeilykertaan.

Kauaksi eivät kotoa päässeet...

Hirveä draivi mulla päällä nyt kirjoittaa tätä blogia. Tänä vuonna on tullut jo saman verran postauksia, kuin koko viime vuoden aikana yhteensä! Tämmöisiä höpöjä kirjoituksiahan nää on. Pikkujuttuja, jotka tekee mun mielestä mun koirista erikoisia. Ja kuitenkin tämmöisiä pikkujuttuja löytyy kaikista koirista, tehden kaikista koirista omalla tavallaan erikoisia :)

5 kommenttia:

  1. Nää pikku postaukset kertoo ihanasta arjesta yksilöllisten koiruleiden kanssa :) näitä on hauska lukea ;)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Mun mielestä tämmösiä kuvallisia pikkujuttuja on kivempi kirjoittaa :) Ja monesti myös lukea, vaikka ne olis vähän höpöjäkin :)

    VastaaPoista
  3. Nää pikkujutut on mukavaa vaihtelua mun mega(kuiviin)postauksiin verrattuna :) Siinä vaiheessa kun meillä jompi kumpi koirista kieltäytyy lähtemästä lenkille tai sen joutuu hakemaan toisesta huoneesta mukaan, starttaan auton samantien kohti päivystävää eläinlääkäriä ;) Samoten jos Taikan häntä on hiljaa tai märkä kuono ei tunge jokapaikasta iholle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ne kieltäydy, niillä ei vaan niin huvita :D Ei kun en minä tiedä mikä juttu tuo on, että Juha kun on menossa lenkille, niin Ringallakaan ei vois vähempää kiinnostaa. Kun minä vedän toppahousuja jalkaan, juoksee se välittömästi paikalle. Ne on omituisia eläimiä ;)

      Poista
    2. Ja tosiaan siellä lenkillä sitten Ringa liikkuu ihan reippaasti, aivan kuin minunkin kanssa. Vissiin se vaan on niin mun koira, että mieluummin jää pötköttelemään lattialle mun lukiessa tenttiin kuin lähtee Juhan kans ulos ;)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...